Me

Hade en dag för mig själv i fredags. Tog en fika och läste en tidning på stan (med mig själv) och gick runt i en massa butiker. Det enda jag köpte var ett par te koppar från indiska. Tänkte att de kan vara mysigt inför hösten så nu sitter jag och njuter av andra koppen te för ikväll. Tatuerade mig också i fredags och måste säga att en dag att bara göra det jag ville var riktigt härligt. Nu när jag är ledig varannan fredag så blir det mer egen tid att se fram emot och bara njuta av livet istället för att bara jobba i ekorrhjulet. Sen lite extramys med Fredrik är ju alltid uppskattat.


Kommentarer
Postat av: valeria

fin kopp :) Men de stora ar ju TATUERINGEN ... Sa kuuull!!

2013-09-16 @ 02:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0