Måndag

Måndagen har börjat starkt. Känner mig pigg trots lite sömn. Har till och med bokat in tre spinning pass denna vecka så får se hur de går. Har varit dålig att träna de senaste veckorna ända sen jag tatuerade mig men den har läkt nu så då kan man ha på sig träningsskor utan att oroa sig för att de skaver på tatueringen. Jobbar kväll så de blir att träna på morgonen. Började dagen med en prommis och vädret är underbart här i Umeå. Solen skiner gult på de skiftande löven så jag tänkte att en promenad var härligare än en Springtur då man kan njuta av hösten. Jobbade 7 dagar förra veckan och nu bara fyra så nedräkningen har startat. Och ja, jag ska måla om tånaglarna ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0