Spontan fest

Tidigare i veckan så frågade Erika om jag ville följa med på halloween fest hemma hos henne på lördag och kände inte riktigt att jag hade tid att fixa någon utklädnad så jag tackade nej. Veckan gick och det blev lördag och var fortfarande inte så sugen men så fick Fredrik för sig att vi skulle shotat tequila efter middagen. Vilket resulterade i ett enormt party sug så gamla utklädnader åkte på och en timme senare var vi på festen. Kan ju säga att Snövit var inte riktigt ett bra val på en halloween fest där alla är klädda som läskiga saker. Kände mig lite smått
Missanpassad men de var kul ändå. När de andra drog ut så drog vi hem för en viss person (jag) ska jobba idag. En tjej på jobbet var sjuk så då ställer man upp. Fick också ledigt nästa söndag istället när det är farsdag :)




Fråga mig inte vad Fredrik var då jag inte riktigt vet själv. Kanske någon blandning av Ron Jeremy och cowboy med lite släng av Burt Renolds :p

Kommentarer
Postat av: Valeria

De blev ju jätte snyggt för en sista minuten fest så där ;)

2013-11-03 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0