Packat och klart

Har packat min VS väska nu för en lång helg i övik. Vet inte riktigt vad den ska bjuda på så har med mig lite allt möjligt. Imorgon blir det nog lite alkoholhaltiga drycker och massa tjejsnack. Inte en dag för sent tycker jag. Mads och Ems är de två som ska bli mina offer och få stå ut med mig en onsdagskväll. Är väldigt trött då jag istället för att somna om när Fredrik for imorse valde att skypa med Valeria. Vilket visade sig vara ett klokt beslut då det blev förhinder i form av dålig anslutning då vi skulle skypat egentligen. Dock märks det att man arbetat 6 dagar i rad och gått minst en prommenad per dag. Känner mig lite trött. Fuskade dock lite idag med en muffins och lite lösgodis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0