4 years <3

Förra året då vi firade vår årsdag så var vi på semester i Kroatien. Vi gjorde inget särskillt, drack mer öl än vatten, tog en massa kort, badade och solade, åt mycket mat, ingen vidare shopping, åkte på vinutflykt. Allt då kändes så mesigt, vi upptäckte inte hjulet, hoppade inte fallskärm utan vi bara var med varandra och njöt av varandras sällskap.

Tittar tillbaka på bilderna nu och minns hur fantastiskt underbart det var att bara vara vi två med inget vettigare för oss än att bara umgås och ha roligt.

Önskar att du och jag kunde åka iväg igen tillsammans och bara vara. Älskar dig Fredrik! Du är ankaret i mitt liv som håller mig på plats :P vet inte riktigt vars eller vad jag skulle vara utan dig :)


Kommentarer
Postat av: frida

så puttinuttigt :D Ni är så fina tillsammans :)

2011-06-15 @ 17:26:40
Postat av: valerie

kärlek är ju så fint!!

2011-06-15 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0