22 days to go

Resfebern är HÖG. Mycket som ska göras och fixas med men det ska nog gå vägen. Har fixat en sak idag som har tyngt mig lite grann och ska väll in till stan idag och fixa ett kreditkort för att göra mig lite lugnare. Inte för att jag behöver ett men det kan vara bra att visa upp i tullen på väg in till usa för att de ska låta mig komma in. Har googlat (som man aldrig ska göra) och läst en massa skräck historier om människor som ej kommit in i usa för att tullen har stoppat dem. Helt sjukt. Sen har man inte världens störta mängd pengar på bankkontot just nu vilket kan leda till att de inte vill släppa in en i landet då de tror att man ska jobba. Måste även fixa csn och grejor och inträdestillstånd. Just nu är det mycket små jobbiga saker som måste fixas. Känner att jag vill få upp motivationen med allt det roliga lite. Men längtar så mycket tills jag väl är där och allt detta är fixat!! :)

I am alive


Kommentarer
Postat av: Valeria

Längtar massor tills du kommer hit också! TRE VECKOR :D

2011-08-03 @ 03:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0