My bookcase

Räknade för i övrigt för första gången mina böcker som står framme, 147 st (exlusive kurslitteratur). Trodde att det skulle vara runt 70 typ. Har läst ut alla jag fick tidigare i veckan och tror inte att Fredrik blir så glad om jag beställer fler. Kan även säga att av dessa 140 så är det tre jag inte har läst. En håller jag på att läsa, en annan är den sista delen i den boken jag håller på att läsa och den sista är The Vampire Chronicles vilken jag har kvar en bok i. Ja jag vet, jag säger en sak men gör en annan. Började faktiskt läsa Chronicles tidigare i höst när jag inte var lika less på vampyrer men sista boken är inte så lätt att bara sträckläsa.

Kommentarer
Postat av: The housewife!

En redigering i texten, 151 böcker. Jag började fundera vart bokhyllan tog vägen.

2010-10-21 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0