Att läsa eller inte läsa?

Förra veckan läste jag ut 8a böcker, sa att jag läst 6 stycken till Valle men hittade sedan en till vid sängen som jag läste ut tidigare, sedan läste jag ut yttligare en på kvällen. Så åtta böcker på sju dagar och då hade jag även ett liv. Och nej, det var inte korta böcker, ca 300-400 sidor styck. Så det är ändå en hel del. Nu återstår då frågan, ska jag läsa nu och plugga senare ikväll, eller ska jag plugga nu och läsa senare?

Behöver också köpa lite nya böcker, har läst alla jag har hemma minst en gång, boken som jag ska läsa idag har jag läst två gånger.

 

Vill ha ett likadant biblitoek som Odjuret ger till Bell i just "Skönheten och Odjuret"...


Kommentarer
Postat av: pappa

Plugga nu och läsa sen

Pappa framme i Holland

2010-05-24 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0