Polisen

Då har man varit på polisstationen. Första gången jag besökte den i Umeå, inte för att jag brukar besöka sånna ställen mycket i vanliga fall. Men jag och Fredrik var där en sväng idag och fixade pass! Yay! Ett steg i rätt riktning inför sommaren. Känns riktigt skönt. Nu om vi vill så kan vi ta en sista minuten resa, typ kanske relativt snart.

Nu ska jag skriva klart seminarium 4a för att de ska lämnas in idag så kan vara bra att fixa det nu och inte senare. Hela helgen har jag kört på att seminariumet ska vara klart senare, men nu är det ju senare så inga ursäkter nu.

 

Bjuder på lite inspiration innan jag sätter igång :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det du skrivit är superbra och bra formulerat!



Nya tattos? Snyggt i så fall!



Kram

2010-06-01 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0