It's times like these you learn to live again

Idag är första gången på länge jag har varit människa känns det som. Dagen har varit väldigt rolig och väldigt spontan. Gick över till Jonas och Anna imorse och har umgåts med dem och Albin hela dagen. Vi har även hälsat på Elin och Tobbe en snabbis och sedan en grillning med spontan förrätt och efterrätt (chips och dipp). Och en massa wii spelande. Mycket härligt.

Sedan har jag och Freddie bokat en efterlängtad resa till Kroatien. Ospecifierad, vilket är lite utmanande då jag gärna vill ha stenkoll på allt innan jag reser. Nu vet jag bara att vi åker på söndag morgon 06:25 och sen är vi borta i en vecka. Också väldigt härligt.

Today, life is good.


Kommentarer
Postat av: valeria

ooooh :D så ni har bokat nu!! fan vad roligt! :D hoppas vi ses snart! typ IDAG haha :D

2010-06-07 @ 09:03:00
Postat av: Caroline

Hej!! Fy så härligt! Värst vad alla är ute och reser nu för tiden! Är ni i Övik innan? Jag åker nämligen hem på fredag och undrar om jag hinner träffa dig eller om vi ska ta det efter? :)

2010-06-10 @ 01:19:30
URL: http://barsoc.blogspot.com/
Postat av: emi

Jag vill se bilder från resan :)

2010-06-21 @ 15:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0