And here we go again

Ska bege mig till skolan om fem minuter och det känns lite jobbigt, men de är som när man ska hoppa i klat vatten, man måste bara komma ner och sen blir det skönt efter ett tag. Har dessutom ett litterataurseminarium idag och vet inte direkt vad jag ska förvänta mig, har pluggat men vet inte om det är tillräckligt. Vet inte vad jag förväntas göra när jag väl är där.

Saken blir inte bättre av att det är jättekallt här hemma. Tycker att 19 grader är för kallt för att ha inomhus, vill ha någon grad över 20. Som tur är att det inte är så jätte kallt ute, bara något minus så kommer inte att frysa rumpan av mig på väg till skolan.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

I wanna see pictures!! :D!!

2010-01-11 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0