Umeå/Övik

Tog en lite roadtrip hem till övik, längtar hem så mycket och har lite grejor jag ska fixa. Mitt id-kort går ut på söndag så kan vara dax att fixa det så man kan komma in på krogen i framtiden. Ska även fixa håret hos Linnea så att jag är het inför Stockholms resan och HBG! Inte het för att ragga utan het för alla kort som kommer att tas ;)
Mamma vet inte om att jag/vi är hemma än men hon skulle komma hem snart så det blir spännande att se hur hon ska reagera. Oskar blev minst sagt förvånad, inte för att han brukar ha någon koll när vi annars brukar komma heller. Han blev dock lite konfunderad när vi sa åt honom att laga middag åt oss.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blev glad!

2010-02-25 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0