Fredrik har fel

...och det kommer han att ha hela dagen. Jag bad honom att väcka mig klockan sju och vet du vad han gör? Jo klockan sju så skriker han från vardagsrummet: STINA! och jag flyger upp från sängen. Kanske inte det mest bekväma sättet att vakna på. I vanliga fall så är han jätte försiktig och brukar lägga sig ner brevid mig, försiktigt hålla om mig och viska "Stina, det är dax att vakna". Måste säga att jag tycker bättre om det vanliga än denna nymodighet som han har börjat med. Man vaknar liksom helt förskräkt och blir genast på lite dåligt humör. För att ibland är Fredrik som ett barn måste man få honom att förstå att han gjort fel. Därför kommer han att ha fel hela dagen. Spelar ingen roll vad han säger, så har han fel.

 


Kommentarer
Postat av: Valeria

Hahaha "feeeeeel!"!!!

2010-02-25 @ 09:07:37
Postat av: ALLY

Haha, ja gillar bilden!

2010-02-25 @ 10:45:33
URL: http://marianelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0