Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:


Jag var inte lika bakis som jag trodde att jag skulle bli...


Vad gjorde du kl 08 imorse:



Var halv vaken och gruvade mig för att stiga upp


Vad gjorde du för 15 min sedan:



Blåste luggen torr med hårtorken


Det senaste någon sa till dig:


Fredrik som frågade om han kunde få sin tandborste


Vad har du druckit idag:



Vatten, mjölk och 5 koppar thé (i rad)


Vad var det senaste du åt:

Korvstroganoff


Vad var det senaste du köpte:

Fyllekäk på Max haha


Vad är det för färg på din ytterdörr:


Röd


Vad har du för väder hos dig nu?


De är natt så det är mörkt men tror att det är lite månligt och  svalt


Godaste glassmaken:


Yoghurtglassen i Spanien


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:


Nja, snarare attraktion som kan utvecklas till kärlek


Sover du tungt:


Ibland, men oftast inte



Drömmer du mardrömmar:


Nästan varje natt

 

Trivs du med ditt jobb:

Oh ja!



Favoritklädsel:


Beror på, men oftast så blir det jeans, linne/t-shirt och en kofta



Favoritlåt just nu:

Har ingen särskilld



Vad ser du om du tittar till höger:


Bokhyllan i vardagsrummet som är fylld med böcker :)


Vad gör dig glad just nu:


*Ett år kvar!! Ska bli ett så himla bra år

*Det faktum att Valeria snart är hemma

*Att min arm kanske är läkt inom en vecka



Vad ska du göra härnäst:

Gå och lägga mig, skoldag imorgon!



Höger eller vänsterhänt: 

Höger


Humör just nu:


Trött, lite små stressad men glad :)


Favoritgodis: 


Suuuura godisar, det bästa är färska remmar som man kan köpa på marknader

Kläder just nu:

Sovkläder


Hur många kuddar sover du med:


Två, vill gärna ha en mellan knäna. Annars får jag lätt ont just i knäna.  


Spelar du något instrument: 

Kunde spela klarinett förut men inte nu längre



Morgon eller nattmänniska:

Inget, har lätt och kliva upp på morgonen och svårt att sova på kvällen. Inte en bra kombination.



Är du kittlig:


För vissa ja..


Snarkar du:


Nej, Fredrik har hört mig snarka en gång har han sagt. 


Stjärntecken:


Våg


Längtar du mest efter just nu:



Att resa. Vara äventyrlig och bara sticka iväg någonstans för en kort stund till någon annan verklighet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0