Under ytan

Känner just nu att jag kanske stöter bort vissa tankar bara för att de är jobbiga. Jag har inte tid att grubbla utan det är bara och tuta och köra. Kanske är därför jag inte har något problem med uppgiften då den är ett skönt avbrott från verkligheten. Skulle verkligen behöva en paus, en paus från skolan, umeå, sverige, allt. Men just finns det varken medel eller tid för att ta mig dit jag vill och kanske behöver vara.

Ett steg i taget för att gå framåt men ibland måste man ta ett hopp för att klara sig över stupet. Just nu hoppar jag så långt jag bara kan....


Kommentarer
Postat av: Mammis

Gumman du kämpar på bra. Fortsätt så. Bra att du och Oskar ska umgås i helgen. Det reder sig ska du få se. Love you. Mammis

2010-04-23 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0