no, no, no, no drama...

Kände tidigare idag att jag hade ett mycket stort behov att prata med någon och ringde runt en massa, men ingen hade riktigt tid att prata eller så var det dålig mottagning. Men nu vill jag bara sitta själv och inte göra något. Stängde av telefonen, kanske inte det smartaste. Vill man verkligen få tag på mig så kan man alltid ringa till Fredriks telefon. De har ringt så mycket konstigt folk, något om någon cykel som hade fått tag på mitt nummer (hörde knapt vad han sa i andra änden), sen ringde någon och frågade efter mamma (som vanligt). Skulle vara väldigt rik om jag fick en tia för varje gång det har hänt.

Var på utflykt med Emilia och Camilla, vi hyrde bil och allt. Synd bara att vi inte hade med oss fika, hade väll tappat den över den där äkliga bron. Det var en ganska stor bro som man bara fick vara 6 pers på åt gången och man skulle gå minst 5 meter ifrån varandra :P

Emilia och jag modeposar i naturen :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja lite nyfiken blir jag ju. Vem som ringde förståss!



Var det en hon eller han?



Kram Mamma

2009-09-17 @ 21:50:25
URL: http://jejjis.webblogg.se/
Postat av: emi

Ja, vi borde ha haft med oss fika!!

2009-09-18 @ 16:44:34
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0