Fire power!

Behöver verkligen en ny hårför eftersom den gamla inte funkar längre, förra helgen brann den upp. Eller inte hela, men tillräckligt mycket brann för att den inte ska funka. Stod och fönade håret när det helt plötsligt for lågor ur eluttaget. Fick lite smått panik och drog ut sladden. Tack och lov så slutade det att brinna och bara rök. Skrek efter Fredrik som trode att jag sett en spindel, men tänk så fel han kan ha ibland. Vi var också tvugna att byta ut eluttaget, eller våran vaktmästare gjorde det. Men lite scary var det. Så nu tänkte jag att eftersom jag snart fyller år, (inte många veckor kvar nu!) så kan detta vara mycket bra att nämna till mamma och pappa. HINT HINT!

Håret blir liksom inte bra utanhårfönen, så för min och alla andra stackars människor skull som måste se mitt hår, snälla ge mig en hårfön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0