Svamp och bär

Rubriken till detta inlägg är rubriken till dagens föreläsning, vilket gör att det känns som att ganska många kommer att ta sovmorgon och missa lektionen. Jag förstår dom, det skulle kanske jag också göra. Men har fått för mig att det kan vara intressant. Såg filmen Ghost of girlfriends past igår och måste säga att jag blev positivt överaskad. En liten annorlunda kärlekskomedi. Tycker man om sånt tjafs (vilket jag gör) så är den värd att se :)

 

Måste bara säga att mitt nagellack är väldigt bra för att kosta 25 kronor, de har hållit sen förra onsdagen till igår, då började de flagna lite. Perfekt :)


Kommentarer
Postat av: valeria

vet du jag såg en film på bio för nån dag sedan, "couples retreat" .... se den INTE! haha,.. så smörig och bara fjantig.. ett tips bara ;)

2009-10-20 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0