Sista fredagen som 20 åring

Är lite smått sur på mig själv. Man tror ju att man lär sig eftersom men tydligen har rosevin samma effekt på mig som rödvin. Det vill säga, min mage totalvägrar. Sen att jag drack lite för mycket och gick hem när vi stod i kön på väg in till corona. Känns riktigt surt, hade så kul att det idag inte känns så bra att jag gick hem så tidigt. Min sista Fredag som 20åring och jag känner mig som 40. Har fått världens åldersnojja. Gillar att vara 20, de är ungt och bra, 21 är bara ett steg på vägen till att vara gammal. De flesta som jag känner har redan fylt år, Fredrik har till exempel varit 21 i ett halvår och han är ju inte så gammal.

 


Kommentarer
Postat av: valeria

nu har du umgåtts med frida för mycket igen :P hehe . sluta upp med åldersnojjan!!!

2009-10-03 @ 20:43:24
Postat av: frida

hahaha, meh! Fast min åldersnojja har försvunnit konsigt nog... kanske för att jag tycker "21" låter så fult, skulle mkt hellre vilja säga "jag är 22". Det flyter liksom bättre.

2009-10-03 @ 21:58:01
Postat av: valeria

haha.ja ja skyll på det ;)

2009-10-04 @ 00:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0