Scary

Jag släkte alla lampor när jag gick hemifrån imorse, jag vet det säkert för jag tänkte extra mycket på det. Nu när jag kommer hem så är lampan i vardagsrummet tänt och garderobsdörrarna i hallen är öppen, något jag vet att jag inte öppnat. I ena garderoben så har vi finkläderna, vilket jag inte skulle ha tittat i på en torsdagsmorgon och i den andra så har vi väskor och ytterkläder men den vet jag också att jag inte har öppnat så de känns som att någon har varit här idag. Vilket är en olustig känsla. Fredrik ska ringa när han har rast, vågar just nu inte röra mig från soffan haha, mes som man är :P

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

innan helgen är slut ska jag vara i ett förhållande. låter de galet? kärleken är galen, jag är galen. tror du att jag lyckas?



klarar jag av att hitta kärleken på en vecka och vara i ett förhållande i helgen tror du?

följ bloggen och se hur de går i jakten :)



/Beloni

2009-10-22 @ 18:28:04
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0