Kompisar

Måste säga att jag är ganska stolt över de kompisar som jag har. De är alla underbara och de bryr sig om en. Även om flera är på för långt avstånd. Tänk om allt var som på gymnasiet? Alla var typ bara ett sms bort. "Fika om tio min?" också gick man iväg (på toa) och drack en kaffe istället. Eller sket i att jobba med projektet för att kunna gå upp till parkskolan och ja.. kanske inte göra så mycket annat där heller haha

Sen känns det så bra att veta att för vissa så har man helt och hållet tappat intresset för. Folk som verkligen tog all ens energi är borta. Härligt säger jag. Tack mina vänner för att ni finns (både gamla och nya vänner!)

 


Kommentarer
Postat av: Mads

Hurra för kompisar! Hoppas du hade kul igår =)

2009-10-30 @ 09:12:34
URL: http://minamadelene.blogg.se/
Postat av: frida

sötnöt!!! :D

2009-10-30 @ 10:16:17
Postat av: valeria

jag saknar våra projekt-timmar på gymnasiet : ) jag saknar att massa andra saker också !!

2009-10-30 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0