Don't trust your dreams

Drömmde inatt att jag skulle tatuera mig, men de blev inte riktigt som jag tänkt mig. Först och främst var det på helt fel ställe (magen), det var ett motiv som täckte hela magen och det var ett riktigt fult motiv. När tatueringen var klar gick jag och lade mig (i drömmen), när jag vaknade hade tatueringen nästan försvunnit helt och blivit jättesuddig och ännu fulare. Så jag fick tatuera om mig och hela magen blev svart. Kände mig inte så nöjd om jag säger så.

Fredrik tatuerade sig också i drömmen, hela ryggen och hela bröstet, men bara en massa konturer. Kan ju säga att Fredrik var också väldigt biffif i drömmen och hade inget hår på bröstet så de var ju inte heller riktigt sant.

Ungefär så här musklig var Fredrik i drömmen, inte så jävla hett :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0