3 timmar och 25 minuter kvar

Ibland blir flk förskräkta när jag berättar att min mamma och pappa läser min blogg. Sen när jag säger att till och med morfar läser brukar de tycka att jag är lite konstig. Visst morfar kanske inte är den största supporten när det gäller att festa men jag uppskattar väldigt mycket att han läser. Det känns bra. Sen dricker man inte varje dag, under nollningen blev det bara lite mycket :) Så tackar för grattishälsningen morfar och hälsa Viola!

Har bakat bullar idag, plus muffins. Städat lägenheten ordentligt, till och med tvättat fönstren. Kört 4a tvättmaskiner och en disk. PLUS att jag skrivit klart opponeringen, känner mig måttligt slut just nu.

Kan även säga att jag har fått den första födelsedagspresenter, nio fina rosor av Fredrik för att jag fyller år den nionde :) Han är så söt :)

Så här ser man ut när man är på skolutflykt :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stenskravel hade gammel mormor sagt om hon sett bilden!



Kram Mamma

2009-10-08 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0