20 minuter in på söndagen

Har känts som söndag hela dagen idag, vilket har gjort mig väldigt förvirrad, nu är det i alla fall söndag. Men känns skönt att veta att man har en dag i morgon då man kan sova ut, vet inte när jag gjorde de senast. Känns nästan som att det alltid är något att göra, något att "skynda" upp till eller något som gör att man inte klarar av att ligga kvar i sängen. Det är på ett sätt mycket skönt, man gör något med sitt liv som man måste kliva upp ur sängen för. Men imorgon ska jag bara njuta, bara ligga kvar så länge jag kan (vilket innebär att jag sitter väll här i soffan igen klockan nio). Sovmornar är inte min starka sida ;)


Kommentarer
Postat av: Gerd

Sovmorgon har jag haft! Till och med Macke sov länge. Direkt när han vaknade frågade han när vi skulle till er. -Jag längtar tills jag ska sova över hos Stina och Fredrik! Han saknar dej. Är du ledig hela fredagen? Vi planerar att åka vid 12 tiden. Ska köpa presenter på onsdag...



Kram Mamma

2009-10-04 @ 10:05:53
URL: http://jejjis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0