Overkill

Börjar känna mig lite smått som en människa igen. Jag kan sitta up. Gör dock ont när jag tar djupa andetag. Så hårt gick det till igår. Skäms till och med lite.

Fredrik och jag har bestämt att vi inte ska supa förän julfesten (kan ju inte säga att jag tror att de kommer att hålla). Julfesten den 5e december så blir spännande och se om vi lyckas hålla ut. Istället för att supa så tänkte vi umgås. Spendera pengar på annat. Vi är ganska dåliga på att hitta på saker bara vi två så.

Så här snygga var vi igår.


Kommentarer
Postat av: frida

naaw, vilken söt bild!

Hehe, och jag gillade dina telefonsamtal igår, haha väldigt underhållande :D

2009-11-01 @ 21:54:35
Postat av: valeria

naaw, söta ni var!! :D

2009-11-02 @ 03:07:57
Postat av: milla

Ni var verkligen söta mimmi å musse

2009-11-02 @ 10:56:32
URL: http://milllaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0