Önskelista 2009

Satt och funderade på vad man önskar sig själv eftersom man springer hela tiden och letar presenter åt andra men inte åt sig själv. Jag tycker att det är fult att fråga efter saker, speciellt dyra saker. Jag har inget emot att andra gör det men jag kan inte göra det själv. Men i år önskar jag mig faktiskt en sak och det är en bra kamera, inte bara en skit kamera som går sönder efter ett halv år. Utan en bra som håller ett tag och som tar lite bättre bilder än de vi tidigare har haft (tror de ligger tre stycken här som alla har olika problem och vägrar att fungera). Annat som man alltid upp skattar att få är sängkläder, helst då matchande. Känner redan nu hur hemskt det här låter. Tror jag ger upp :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0