Why oh why?

Vissa människor vill bara trycka ner en av diverse anledningar men jag har nu beslutat att försöka sluta bry mig, kan man inte bete sig snällt utan måste få andra att må dåligt bara för att. Avundsjuka kan vara en av anledningarna, men de är inte ett skäl till att man fåt betesig hur som helst.


Anyway, stek med Camilla idag, Härligt värre. Hann också med ett nollningsmöte, eller rättare sagt ett nottagnngsmöte, för man får inte längre kalla det för nollning då det har en negativ klang.  I lördags var det en lugn kväll och sushi smakar inte som man tror att de ska smaka, utan mycket godare. Verkligen något att rekomendera. 

Imorgon är det terminens sista lektioner, "bara" ett seminarium och en hemtenta kvar. Sedan STOCKHOLM!

Och btw så är Fredrik min, bara min. Men vill poängtera att det krävs två för att ett förhållande ska lyckas, inte bara en bra kille. Nu har vi rett ut det också. 


Kommentarer
Postat av: milla

det var stekigt värre

2009-05-19 @ 09:17:32
URL: http://milllaangel.blogg.se/
Postat av: valeria

men va? klart ni måste kalla det för nollning.. mottagning låter ju skevt hehe :P vad ska ni kalla nollorna sen i så fall.. mottagarna? näee .. :P

2009-05-19 @ 11:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0