Metallica!

Har varit hemma sen i tisdags. Kan ju säga att Metallica var allt jag hoppats på och lite till. Ska visa lite klipp senare när jag är på Fredriks dator. Det jag kan visa är lite bilder...

Me and my babe!

Träffade Mads och åt glass. Mycket gott! Ser på denna bild att vi är ganska lika klädd haha

Så här glad är man när Metallica faktiskt spelar ;)

Helt underbar show! Hade lätt kunnat stanna i nårga timmar till och se dem..

De v ar så heta!

 

På slutet släppte de ner en massa svarta badbollar där det stod Metallica på!

Vi fick också en special gjort t-shirt för konserten som en liten ursäkts-gåva, så nu är de förlåtna. 

Annars i stockholm så träffade vi Madde och gjorde stan med henne. Vi åt också på en japansk restaurang (dock ej sushi) med Pontus och Jenny. Mysigast var dock tisdags morgon då jag och Fredrik gick helt själva och de små duggade i stockholm och delade på en take-away varm cholklad med vispgräde oc marsmallows :D helt underbart. Nu är de back to normal och skola som gäller. Känns lite små trist. Dock är biljetterna till Whitesnake köpta så :D och flyget till Bruce bokat...:D :D :D


Kommentarer
Postat av: frida

Ååh, va roligt ni verkar ha haft det!! :D Hoppas det går bra imorrn på sittningen!

2009-05-08 @ 22:19:01
Postat av: Mads

Vill se se bild på t-shirtarna som ni fick med :D roligt att vi sågs iaf!

2009-05-10 @ 21:45:28
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0