Försmak för sommaren!

Det har varit en mulen dag men ändå har jag fått lite försmak för sommaren då jag pratade med Valeria i telefonen i typ en och en halv timme. Dock med två mindre breajks då Valeria la på. Tror hon försökte säga mig något. Och nu är de verkligen inte långt kvar! Typ två veckor exakt idag tills vi får träffas! ÄNTLIGEN! Dock är de mycket som ska göras innan dess men de kan vi försöka ignorera än så länge. En hel del roligt som inte ska ignoreras däremot. 

Dagen har spederats hos Camilla och de har blivit en hel del plugg och mindre stek än planerat men de behövdes. Skrev typ klart seinariumet inför torsdagen vilket känns skönt. Det är bra att inte alltid vänta tills i sista stunden hela tiden. 

 

Valleballe and moi!

BTW, är det bara jag eller har Alexis kidnappat Frida?


Kommentarer
Postat av: valeria

min telefon är knäpp, :S jag ska skälla ut den, jag lovar. man kan ju faktiskt inte hålla på och lägga på sådär ju.. hehe.



Men sommar sommar snart!! :D Jag längtar!!

2009-05-27 @ 11:14:24
Postat av: Anonym

sorry, tentapluggar och opponerar uppsatser samtidigt! Sitter på mitt rum med en uppsjö böcker... so i guess det är dom som har kidnappat mej :)

Men brännbollsyran till helgen! Då är det plugg-break! :D Hör av mig imorrn så kan vi smida lite planer ;)

2009-05-27 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0