To the Ö to the vik to the Umeå

Sitter hemma i Övik i skrivande stund. Det är härligt att vara hemma även om de bara är en snabbis. Pappa köpte bilen igår så nu har även mamma och pappa blivit med Volvo. Bilen är mörkblå och mycket snygg. I like it. Om jag och Fredrik någon gång ska köpa bil så lär de väll bli en Volvo, Fredrik kinda has a thing for them :p


Pappa läste sitt horoskop som lät mycket lovande, penga vinster och allt medan mitt lät lite mindre bra, något om konflikter och bråk om jag inte sköter mig. Tur att jag ska dricka ikväll ;)


Camilla got my head as usual ;)
Nå Vallis? hur blir de? Ska du joina mig och Müslie on our quest to get tipsy? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0