Push it!

Fysträning idag gjorde skilnad! Ont i musklerna vill jag ha imorgon! Dock att vissa personer bara ignorerar en känns ju roligt. De är så fult när man ser folk och känner igen dem och nästan hälsar men då tittar de bort, sen ska man vara i samma sal i yttligare 75 minuter. Aja shit the same. 

Har smällt i mig en massa mackor nu, kroppen dog ju nästan av energi brist under passet. 

vill bara passa på att säga de är tur för Linda att de kom in lite ordentliga killar som inte bara sover och inte fattar tävlingen, dock är Johan fortfarande kvar...varför? Den rätte för Rosing är typ världens mest underhållande program efter Big Brother. haha Fredrik gillar det också i hemlighet :P So don't tell anyone :P

"Den rätta för Stina" är tack och lov redan hittad, skulle ej vilja att mitt dating liv sändes på TV för hela världen att se, även om det var mycket intressant innan jag träffade Fredrik. På tok för intressant för att längta tillbaka dock!


Kommentarer
Postat av: valeria

Såg du inte slutet av Rosing? Den enda vettiga killen som kom in (han Micke) valde att lämna programmet :P haha. så tragiskt.. så nu är det bara två 20 åringar kvar o nån till ...

2009-03-18 @ 16:31:13
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0