Montag

Är inte bakis idag, vilket jag var igår. Var inte så full (enligt mig själv men kanske inte enligt korten på kameran) hade dock så otroligt roligt i lördags. Bilderna är helt underbara! Det var riktigt roligt att gå ut med Frida igen. Vi måste göra det oftare! Innan du vet vem kommer hem ;) Det var riktigt synd att Valeria inte komma med och att jag sen var tvungen att göra en Metallica (Göra showen på lördag men ställa in på söndagen) men kom inte upp ur sängen (mådde ej bra). Sedan när man ligger där apbakis så kommer Johan och Camilla och hälsar på helt plötsligt. De kände sig inte så välkomna och stack efter en kvart. 

Kvällens kläder...


Kommentarer
Postat av: frida

haha, ja jag trodde att jag var nykter också... men ack så fel jag hade :P Dock är bilderna underbara :P haha

2009-03-16 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0