Die die die my darling

Inte menat till Fredrik dock, även om han är min lilla darling! Vi sitter i skrivande stund med Fredriks födelsedags whiskey in the jar  (bränslet =fuel) som han fick av pappa och ser på Metallica konserter. Dax att ladda! För att nothing else matters! Fredrik och hans brorsa Jonas har varit här sedan ett och groggat samt umgåtts som bara bröder kan. Men nu han Jonas gått och bara jag och Fredrik kvar.  Jag ska även ta mig en liten wirre (pappa inte läsa hehe). Har förtjänat det eftersom vi (jag maria och frida) blev klara med vårat arbete idag som ska in imorgon så jag har hela dagen på mig imorgon att packa. Känns skönt :) Not Sad but True.  Längtar nu till stockholm, jag tror att the memory remains för en väldigt lång tid.

One annan sak som har hänt är att jag tror att min telefon har lagt av. Den stänger av sig när den vill och vissa knappar funkar ej så vill ni kontakta mig så ring till Fredrik. 

James here I come!

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

jag har läst

2009-03-05 @ 17:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0