Weird

Pratar just nu med Reinier, vi skrattade lång och länge om att min förra pojkvän såg ut som Brüno, den nya Borat. Det är faktiskt skrämmande att Louka och Brüno är så lika. Mitt i alltihop så säger Reinier att Louka och hans familj ska flytta till Dubai. DUBAI? De är ju jätte långt bort. Jag borde inte bry mig eftersom jag inte ens pratar med honom längre. Men känns lite konstigt att ens första pojkvän ska flytta till andra sidan jorden. Visst Beligen är långt bort men Dubai är VÄLDIGT långt bort. Har ju alltid haft som mål att någon gång fara tillbaka till Beligen och träffa honom (mest Reinier dock) och bara umgås som kompisar. Och då menar jag som kompisar och inget annat. 

Nä ska börja sätta ihop ett sånghäfte tills förlovningsfesten imorgon. 

Hur illa är det inte att denna killen påminner en om sin första pojkvän?

Måste säga att jag har bytt upp mig rejält ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0