Studenten var relativt smärtfri

Oskar var på Statt igår, med förfest hemma med tjocka släkten och lite till. Fredriks föräldrar var här med Erik samt morfar och Viola som har åkt lång väg för att fira Oskar. Vilket är mycket roligt. Alltid roligt när de kommer på besök. De var ju trots allt ett helt år sedan vi sågs, dock var det då uppe hemma hos dom i Auktsjaur. 

Men Oskar verkar ha haft roligt igår. Försökte få han på party humör när han var här samt att få honom en smula packad. Ja mamma, jag vet att Oskar inte är som mig och kommer inte att bli det. Men han valde själv att dricka och han såg inte ut att tycka att det var så hemskt. När jag sedan skulle blanda en drink åt lillebror så hade jag lite för brottom och sparkade in foten i soffan. Smärta. Tån är numera blå och stor, som tur är numera blåläppen borta. En blå sak itaget. 

Men lillebror hade förvånansvärt bra betyg. Stora syster blev ännu stoltare! Lillkillen hade MVG i Samhällskunskap A. Inte illa pinkat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0