Short Shorts

Shopping time igen. Två par shorts blev de denna gång. Med väder som detta är det bra att ha andra shorts som inte går ner till knäna så att man faktiskt får färg på benen. Vet dock inte om jag vågar ha shortsen i typ stan eller liknande men bara hemma går det bra. Det blev ett par svarta samt ett par typ zebra randiga med lila blommor på. Alltid kul med något nytt. 

Sover så mycket bättre i sängen hemma hos Fredrik och både jag och han får mindre ont i ryggen (hur gamla är inte vi på en skala). Kan vara för att det är en likadan säng som vi har i Umeå, lika stor och allt. Man vaknar verkligen utvilad. Sängarna hemma hos mamma och pappa vet jag inte alls vad det är för fel på men jag sover så dåligt där. Aja shit the same!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0