Reunion!

Har varit på Mackes skolavslutning och träffade en massa gamla lärare, träffade lärare som jag har haft i alla år förutom 7-9an. Träffade Ann (förskola), Gun (1-3an), Maj-Britt (4-6an) samt Thomas och Annelie från gymnasiet. De sist nämda var mycket roligt att träffa. 

Maj-Britt var den enda som inte kom ihåg mig (eller kanske har förträngt mig) men hon kom ihåg Valeria. Tummen upp för det, eller hur Valeria?

Har även gjort Sushi till min lillebror som tar studenten imorgon, han smakade en bit och spottade ut den. "Det var för mycket råa grönsaker". Och jag som trodde att det var den råa laxen man hade problem med, dock är Oskar lite speciell men när man tar studenten får man vara det :D

 

 


Kommentarer
Postat av: valeria

haha, kommer maj-britt ihåg mig :P?! jag som tyckte att jag inte alls var så trevlig mot henne, haha.. där ser man :P



2009-06-11 @ 21:49:19
Postat av: Anonym

Maj-britt, åh herre gud :P Det var längesen...

2009-06-11 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0