Ojojoj! Vilken helg!

Helgen har varit hur bra som helst! Även om vi förlorade avrenda match i yran men de var så roligt! Fredagen avslutades lite väl snabbt av dverse olika skäl men de var kanske tur för att jag skulle orka med Whitesnake på lördagen. Också mycket roligt. Vi hängde i öltältet så att Annas mage och tillhörade bebe skulle slippas trängas. Fast om jag ska vara helt ärlig var det inte enda orsaken, tror inte att vi andra ville trängas heller. Vi såg ändå allt ifrån våra platser och ljudet var för högt ändå så. Sen sålde de caramel popcorn där! Jag blev så glad, har inte ätit de sen jag var i Beligen, så inte sedan 2006(?). Men de var riktigt gott, de är lite udda jag vet. Men man måste bara vänja sig så smakar de smaskens :P

Mom och Pops kom förbi en sväng igår och käkade lax, de var mysigt. Alltid roligt när de är på besök, speciellt när pappa har med sig presenter :D  (Tack pappa!)

Lite bilder:

Coola Emila!

Anna, Emma och Josefin!

Johan (som måste ha på sig byxor nästa år)

Jag efter attha brottats med locktången i en och en halv timme :P

Millisen var där och hejjade på!

David i äkta miami vice anda!

Och vattenflaskan med valfritt innehåll ;)

Jonas och Anna + 1

Freddie and me! 


Kommentarer
Postat av: valeria

lyckad helg ;)!

2009-06-01 @ 15:47:14
Postat av: Mads

Helgen verkar ha varit fab ;)



ses på fredag!

2009-06-02 @ 09:42:22
URL: http://minamadelene.blogg.se/
Postat av: emi

Haha, ja fan vad kul vi hade!! Du skulle inte kunna skicka den bilden på mig, måste ju visa i min blogg hur tjusig jag var, erhm.. :P

2009-06-02 @ 20:25:59
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0