Hello Övik

Ligger i en säng och Fredrik i en annan, dock står den sängen brevid min så jag kan inte klaga. Det jobbigaste (och det enda jobbiga) att det är sommar och man flyttar tillbaka till Övik är just att flytta ifrån varandra. Man har bott ihop länge också ska man helt plötsligt inte göra det längre. Jag trivs desutom mycket bra i våran lägenhet. Den är helt fantastisk, särskillt när Fredrik också är där :D 

Idag ska jag träffa Valle, vilket är en av fördelarna med att flytta hem igen. 

Ett annat minus är clubbarna. Plattan har tydligen gått i KK och Statt är stängt (fast vem var på statt?) Tydligen så har Harrys sängt sin åldersgräns till typ 20 och O'Learys och Framnäs finns ju alltid. Så Övik är inte helt dött. Fast någon helg till Umeå för att shaka loss lite lär ju hända.

Annars hittar man väll andra saker att göra :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0