Grattis .!

Den stora lillskiten, det vill säga Oskar (Markus är bara lillskiten) tar studenten idag och stora syster är mycket stolt. Oskar har kämpat och jobbat på vilket ledde till att han också tar studenten. Han förvånar mig mycket, som när han idag ringde och bad pappa om öl. Men det spelar ingen roll om han festar eller sitter vid datorn så kommer jag alltid att vara stolt och mycket glad att jag har honom som lillebror. När vi var små lekte vi hela tiden med varandra och vi delade rum ända tills jag var 11 och vi flyttade hit från Järved. Men min lillebror är en mycket bra kille och han är väldigt rolig när han vill vara :P

Så ett STORT grattis till Oskar och fy fan va han är bra som man brukar säga vid student tider. 

(Skrivet innan vi for men blev inte uppdaterat av någon anledning)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0