TGIF!

Lite sämre väder men det innebär att man kan läsa böcker utan att ha dåligt samvete, Marilyn Mansons självbiografi är dock en stor besvikelse och den slutar runt 1997, men de är ju 12 år sedan vilket jag tyckte personligen var ett stort bakslag för boken. Skippa lite heroin och annat drog skit och berätta lite intressanta saker, som annat än ett fucked up sexliv. Men alla har vi väll våra negativa sidor men denna boken är inte bara full av dem och känner inte direkt att jag känner honom. Skulle inte rekomendera den. Kan för i övrigt säga att jag läst ut 4a böcker denna vecka.. och hans bok var inte den sämsta :P

Tre orsaker varför inte jag har en egen webcam inbyggd i min dator, jag skulle inte göra något annat :P


Kommentarer
Postat av: valeria

haha, welcome to my life. Har en hatkärlek till min photoboth på macbooken :P

2009-07-03 @ 13:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0