I'm not alone

Ibland känns det bra, som när man tillexempel får mail av facebook kvart i tre på natten som förklarar att en viss person (spelar ingen roll vem) har accepterat din vänförfågan. Jag är alltså inte den enda idioten som är vaken så här sent på en tisdags natt. Kan för i övrigt nämna att jag inte hört något från Fredrik sen halv elva imorse, han sa att han skulle höra av sig när de slagit läger efter en ca 6 kilometer lång skogspromenad. Är det bara jag eller borde han vara framme nu?

Precis så här brukar jag somna varje natt. Men inte inatt, inte imorgon, inte dan efter det men dan efter det. DÅ! Då ska jag sova som aldrig förr....

 


Kommentarer
Postat av: valeria

inte imorgon inte dagen efter det, inte inte inte på 19 dagar..men SEN hahaha ..



men jag blir också nyfiken på fredrik försvinnande, fast det är ju säkert bara täckningen :)

2009-07-22 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0