Ny vecka, nya tag

Måndags morgon, ofta en ångestladdad stund på veckan, man vet att man har hela veckan framför sig. Söndags kvällar tycker jag dock är värst, fast igår var det ganska lugnt. Jag vet vad jag ska göra denna vecka och hur. På tok för självsäker inför en tenta. Ska försöka hinna med att träna också, men det ska nog gå. När man väl har gymkort så ska de användas. Räknade inte vi ut förra året Frida att för att de ska vara lönsamt att ha ett gymkort så ska man träna minst tre gånger i veckan? aja något sånt :P Tränade ju två förra veckan från Torsdag till söndag så nog ska jag klara tre på hela veckan :)

Har redovisning idag och tenta på torsdag! Wish me luck!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0