När är det jul igen?

så typiskt, har hittat något som jag verkligen önskat att jag önskat mig i julklapp. Skit också. Det finns en serie som heter True Blood, som tydligen är baserad på böcker skrivna av Charlaine Harris. Finns just nu bara på engelska men det är ju inget problem. de sju böckerna finns till och med att köpa i en fin lite box som skulle passa jättebra i bokhyllan. Så typiskt att man hittar saker man vill ha inte ens en månad efter jul och det är jättelänge tills ens födelsedag. För nu har jag verkligen inte råd med något sånt. Shoppade på tok för mycket igår. Men hade inte shoppat alls om Fredrik nämt att elräkningen skulle komma. Men det sa han när jag kom hem så det var ju roligt. Dock är hudkrämen (ej bobybutter men mycket mycket bättre) från Body Shop en räddare i nöden när det gäller torra händer. Och luktar Hallon, som riktiga hallon som finns ute i skogen och inte något konstgjort. Yummy. Nä, någon form av mat måste jag få i mig :) träningen tog musten ur mig :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: valeria

ibland måste man prioritera annat än elräkningen :P hehe

2009-01-08 @ 19:49:05
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0