Fredags fint x2

Läste igenom gamla blogg inlägg och insåg att jag var mycket roligare då. Så de är väll bara att försöka igen då. Inga mer tråkiga "idag var jag i skolan"-inlägg. Från och med NU!

Denna gula skapelse, gult assosierar jag alltid till våren. Kan ha att göra med att varje vår i gymnasiet så fick Valeria alltid pippi på gult. Förra våren köpte jag ett par gula byxor (som nu har en stor blå fläck som täcker hela baken, men det är en annan historia). Förra veckan var jag på speed-shopping. Jag for in till stan klockan 5 när det mesta stänger klockan 6. Hann med att köpa en lotion från Body Shop(!), underkläder från HM (blåa för er som är intresserade) och även en gul klänning, som jag ska inviga idag. Den är gul, inte så tajt, påminer mig om Frida (Frida och Valeria i samma klänning, kan det bli bättre?). 

Så här ser i alla fall den ut:


Kommentarer
Postat av: frida

looking good ;) Ja, den påminner faktiskt om klänningen som jag hade i hbg förra året :P

2009-01-16 @ 14:06:05
Postat av: Anonym

Tjusigt gumman!

2009-01-16 @ 17:07:35
URL: http://jejjis.webblogg.se/
Postat av: valeria

våren och gult hör ihop hehe! väldigt snyggt ;)

2009-01-16 @ 17:47:48
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0