Dumdumdumdum Tenta

Var jättekonstiga frågor, de jag har pratat med håller med. Visserligen var jag klar eter 45 min men de var inte lätt bara för de, skrev så mycket jag kunde (läs: de fick inte plats mer på de angivna raderna). Hade dock tenta samtidigt som Frida, i samma sal. Lite små roligt :P Håller tummarna! Nu bär det av till stan en snabbis. Måste ha en ny sportbh. Den jag har nu fick jag. Har aldrig köpt en egen. Så de kanske är på tiden när man är 20. Sedan äta och back to the funky town again plus bubbelbad efter. Ska bli riktigt härligt :)

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

nu är jag också klar! Huga, det var svårt :/ Tack och lov att vi har långhelg nu och kan göra ingenting, bara lata oss :P

2009-01-15 @ 14:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0