5 timmar kvar!

Känner att om jag ska bli lite vältränad kanske jag måste lägga om mina kostvanor, inte särskillt smart när både Fredrik och jag älskar sötsaker. I går blev det muffins, jättegoda med vanilj-hjortron-äppel yoghurt. Åt faktiskt bara två om man ska jämföra med Fredrik. Men han tentapluggar så då är det väll okej.

Har sovit väldigt dåligt inatt, Fredrik har sovit ännu sämre, gått upp och ner ur sängen, snoozat i typ en timme från 6:00 till typ sju. Tror jag. Men nu är han och skriver tenta så vi håller tummarna. Måste börja göra mig i ordning för styelsemötet. Fester och sittningar ska planeras. Blir spännande. 


Kommentarer
Postat av: valeria

åh jag vill också träna.. dumma förkylning. :P

men du får träna för oss båda ;)

2009-01-08 @ 14:01:46
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0