Inte utan min vetevärmare

Sen igår kväll har det verkligen varit kallt i lägenheten, på tok för kallt. Jag gillar när det är tillräckligt varmt så att man kan sitta i t-shirt och inte frysa, vilket man gör nu. Pga av tatueringen måste jag ha på mig linnen för att tatueringen ska få luftas och för att den inte ska kladda in i alla tröjor. Detta är speciellt jobbigt då jag nästan fryser så att jag skakar. Kan inte direkt klä på mig mer och sitter redan inlindad i en filt. Men då kom Fredrik på den perfekta lösningen, vetevärmaren! Har den i knät och vilar armarna mot den och får på så sätt värme.

 

Ett annat i-lands problem är att jag inte kan luta mig bakåt då tatueringen sitter på ryggen och vill inte direkt kleta ner soffan, sängen, stolar ja allt som man kan tänka sig luta ryggen mot vilket leder till att jag sitter halft framlutad för det mesta. Kan ligga på sidan också men de är lite svårt i våran soffa. Tänka sig vad en liten tatuering kan ställa till med :P Tur att den läker relativt snabbt :P

Nu ska jag och Fredrik äta hemmagjord pizza och se lite film :)


Kommentarer
Postat av: milla

Gotttttt med pizza=)

2009-12-03 @ 23:03:54
URL: http://milllaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0