1 year and 1 day

Idag så har jag och Fredrik varit förlovade i ett år och en dag. Kan inte direkt säga att det känns som ett år. Vi har också varit ihop i två och ett halvt år. Men helt ärligt kom jag inte ihåg hur det var att inte vara ihop med Fredrik. Tiden innan känns som om att den bara fanns till för att leda och förbereda mig för honom så att jag skulle vara redo när vi möttes i dimman på plattan. Första låten vi dansade till var Y.M.C.A, och jag glömmer aldrig de sömnlösa nätter då vi låg och pratade i telefonen tills det var dax att kliva upp igen. Nu mera behöver vi dock inte en telefon för att vara nära utan allt jag behöver göra är att vända mig om.

Tack älskling för att du står ut med mina tokerier och för att du alltid finns där för att krama om mig :) Älskar dig Freddie!

 

Iron Maiden konsert 08


Kommentarer
Postat av: Anonym

grose!

2009-12-16 @ 11:24:38
Postat av: Mamma

Grattis på er turturduvor! Ni är så fina båda två och jag är jätteglad att du har hittat en sån fin pojke! (Om jag fjäskar och smörar så kanske jag får en julklapp Fredrik?!)

2009-12-16 @ 12:50:13
Postat av: Freddi

Fjäska på du bara, det är ju tomten som kommer med klapparna vad jag vet.

2009-12-16 @ 14:27:55
Postat av: Gerds far.

Ni vet väl att tomten bor i våra hemtrakter och här har det snöat så mycket så han tar sig nog inte till Ö-vik i år men misströsta inte det kommer fler jular i framtiden ska ni se.En synnerligen God Jul önskar vi Er. Hälsninar Viola och Hans-Olov.

2009-12-19 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0