The ex list

Har drömt så otroligt obehagligt inatt. Har sovit i över tio timmar men är fortfarande trött vilket kan bero på drömmen. Kommer inte exakt ihåg vad den handlade om men jag vet bara att några av mina ex terroriserade mig. De berättade varför de gjorded slut, hur dålig person jag var och gick samtidigt runt mig. Jag stod och försökte förklara mig och försäkra dem att jag var en bättre person nu än jag var då. Sen att det var deras fel att de gjorde slut spelade ingen som heslt roll. Kommer också ihåg att de brann någonstans. Över till något helt annat!


Valelria överlevde resan! Känns bra att veta att allt är okej, nu är man bara så himla nyfiken hur the big USA är. Miss you girl!

Och imorgon på den hemska tiden 06:20 så anländer Camilla till Umeå, vilket är en positiv grej (förutom tiden hehe). SÅ skönt att folk äntligen börjar komma upp till Umeå. Inte för att jag klagar på Fridas sällskap ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0